Ενίσχυσε το ανοσοποιητικό σου με αυτά τα δύο υλικά σε κάθε γεύμα

Ενίσχυσε το ανοσοποιητικό σου με αυτά τα δύο υλικά σε κάθε γεύμα

Μην αφήνεις τη ζέστη και τους 30 βαθμούς να σε ξεγελάσουν. Η εποχή που το κρυολόγημα και η γρίπη είναι μια απλή καθημερινότητα είναι πολύ πιο κοντά απ’ όσο ο Σεπτέμβρης μάς επιτρέπει να δούμε. Είτε θέλεις να γίνεις καλά, είτε απλά να προστατευτείς από επερχόμενες φθινοπωρινές ασθένειες, πρέπει οπωσδήποτε να ενσωματώσεις αυτές τις δύο τροφές στο καθημερινό σου διαιτολόγιο.

kourkoumas-anoigma

Κουρκουμάς
Το μπαχαρικό αυτό περιέχει ένα συστατικό που ονομάζεται κουρκουμίνη, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής, που προκαλείται από συμπτώματα όπως ο πονόλαιμος και η βουλωμένη μύτη. Ο κουρκουμάς μπορεί επίσης να συντομεύσει το μήκος του κρυολογήματος ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να αγοράσεις φρέσκια τη ρίζα από το μανάβικο. Εάν όμως δεν τη βρεις, τότε αγόρασε το μπαχαρικό σε σκόνη. Όπως και με τα περισσότερα τρόφιμα, ολόκληρο το φυτό περιέχει τα πιο ισχυρά συστατικά, αλλά και στη ξηρή του μορφή αποτελεί μια πολύ καλή προσθήκη στη διατροφή σου.

Ρίξε μισό κουταλάκι του γλυκού στην πρωινή σου βρώμη ή το smoothie σου, πρόσθεσε λίγο στο ρύζι σου το μεσημέρι ή στο κοτόπουλο και την ομελέτα το βράδυ. Οι δυνατότητες είναι αμέτρητες. Μπορείς επίσης να απολαύσεις μία κούπα με ζεστό, λαχταριστό golden milk, που οι Ινδοί καταναλώνουν εδώ και χρόνια προκειμένου να γιατρευτούν από διάφορες ασθένειες. Για ακόμα καλύτερη απορρόφηση της κουρκουμίνης, φρόντισε να προσθέτεις πάντα λίγο μαύρο πιπέρι σε ό,τι και αν φτιάχνεις.

raspberry_172703813

Μούρα
Ξέχνα τα πορτοκάλια και τα μανταρίνια. Μία κούπα μούρα περιέχει το 60% της συνιστώμενης ποσότητας βιταμίνης C που θα πρέπει να λαμβάνει καθημερινά ο οργανισμός μας. Οι βιταμίνες και τα αντιοξειδωτικά που περιέχουν βοηθούν στην εξουδετέρωση των επιβλαβών ελεύθερων ριζών που παράγονται όταν οι ιός της γρίπης εισβάλλει στο σώμα ενώ παράλληλα ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Ο Dr. Britt Burton-Freeman, διευθυντής του Κέντρου Έρευνας Διατροφής στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας του Ιλλινόις, εξηγεί ότι τα βατόμουρα, τα σμέουρα και οι φράουλες είναι πλούσιες πηγές μιας ποικιλίας βιοδραστικών, συμπεριλαμβανομένων των ανθοκυανινών και άλλων φλαβονοειδών ενώσεων, που υποστηρίζουν ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα.

Και θα μας πεις “Ναι αλλά πού να βρω μούρα μέσα στο καταχείμωνο” και θα έχεις και δίκιο. Το ήξερες όμως ότι μπορείς να βρεις κατεψυγμένα μούρα, βιολογικά και μη, στην αγορά; Συλλέγονται και καταψύχονται στο πικ της ωριμότητας τους, με αποτέλεσμα να αποτελούν έναν εξαιρετικό τρόπο να αποκτήσεις τα τόσα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν. Φτιάξε μια δροσερή φρουτοσαλάτα, ένα ζελέ ή smoothies ή απλά βάλε μερικά μούρα στη βρώμη, τις κρέπες ή ακόμη και τις σαλάτες σου.

olivemagazine.gr


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ena ki ena nea

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου